21 nov. 2011

Svininflänsan, miljön och Jul 2010


När jag blev runt 12-13 så tappa jag julkänslan och sen dess har inte jul varit så speciel för mig, bara en jobbig stressig högtid. Den här bilden rita jag nån månad innan eller efter jul, så vet inte exakt om den blev gjord 2009 eller 2010. Men de är vell en slags "jul" bild antar jag ;) 
Tuch och blyerts



Den här bilden har med miljöförstöring att göra som ni säkert ser, och den e mest riktad åt djuren som blir miss-bildad av alla dessa gaser och gift. 
Färg pennor och blyerts


Den här bilden blev till under tiden Svininflänsan kommit till Östersund. 
Grisen som andas ut den gröna ångan är smittbäraren, personen i mitten som får vaccinet blir jätte sjuk. "Personen" på marken tog in vaccinet, förvandlades till gris och dog. 
Personen bakom ångan är den som tjänar massa pengar på själva svininflänsan via vaccinet. 
Personligen tog jag aldrig vaccinet, och jag blev aldrig sjuk. 
Färg pennor och blyerts









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar