24 nov. 2011

Rök/Nikotin monster

I våras när jag skulle sluta röka så försökte jag rita varje gång jag va röksugen, dock så gick de inte så jätte bra då man inte kan rita medans man går på stan med vänner som röker. 
Alla kommer inte komma upp då alla inte blev så jätte bra ;)
Blir bara 3 st


Jag hade ett litet block som jag alltid hade i handväskan istället för cigg paketet under den tiden.


Nu undrar ni säkert om jag lyckats sluta röka, och ja jag har slutat röka men inte tack vare bilderna, började snusa i stället så nu är jag rökfri men har ett nytt beroende för snus i stället och de ska jag vell också sluta med såsmåningom. Dock så kan de här ju va ett alternativ för er som vill sluta, och de behöver ju inte va just rita bara ni hittar nå annat att konsentrera er på så försvinner röksuget under den tiden :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar