23 nov. 2011

people


När jag va hemma hos mamma å pappa i våras så bestämde jag mig att rita av min storebror när han va bebis bara för å testa om jag klarade av de, och resultatet blev mkt bättre än vad jag hade väntat mig :)


Sen i somras kände jag för att rita av människor jag kände igen :)
Jag rita av en kompis som jag umgicks väldigt mkt med när jag va liten, har väldigt många bra minnen med henne :)


Efter att jag ritat av henne så rita jag av en killkompis till mig, mkt för att han ser så j*vla bra ut ;p


Fråga en killkompis om jag fick rita av han och fall jag kunde få en bild och då vart de den här :)
Va inte alls länge sen jag rita den, bara för nå veckor sen.
Kan verkligen säga att de va en utmaning då jag inte ritat nå speciella ansiktsuttryck förut. :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar