18 nov. 2011

Crazy Clown

                                       Bild 1                                                                    Bild 2

Jag va hemma hos en killkompis i våras, han va på jobbet så jag hade väldigt lite å göra så jag satte mig vid hans data å kolla lite bilder på google. de va då jag hittade "Bild 1". Jag kämde lusten till att rita så jag satte mig ner med papper, penna och sudd. Jag gjorde om bilden lite och resultatet blev "Bild 2". Jag blev riktigt nöjd med resultatet, en av dom bättre jag gjort enligt mig.







Den här bilden blev gjord idag, 
Jag kände för att rita och  då rita jag av en bild jag hadde på en killkompis.
Ska slipa lite på tekniken, han jag rita av blidde inte så nöjd ;)
Men jag blev jätte nöjd i alla fall och för mig är de de som räknas :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar