22 nov. 2011

Pinuppor



Den här bilden fick pappa inramad på sin födelsedag, "fläcken" på benet ska föreställa en spindel som kutar upp för hennes ben då pappa tycker dom är lite äcklig ;)
Han jobbar även som bergsprängare därav dynamit gubbarna på marken.


Pappa har lovat mig att om jag lär mig att tatuera ville han ha en pinuppa på armen (som jag ska tattuera dit), så jag rita en pinuppa som ska förestella mamma och bilden ovanför blev resultatet, dock har jag inte lärt mig att tatuera än men de kommer vell ;) Alla konstformer är värd att kunna.

Rita av en bild som jag antingen hitta i en tatueringstidning eller som jag hitta på nätet
Jag har lärt mig väldigt mkt genom att kolla på bilder å rita av.

Den här har jag också ritat av och bilden jag kolla på fanns på Google.
Jag färg lade den med mina färg pennor för å ge den lite mer liv.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar